Najčešća pitanja

Odgovaramo na

Vaša pitanja

Ovdje možete pronaći odgovore na najčešća pitanja vezana uz uvjete našeg poslovanja.

Dostava i povrati

 

1. Koliko dugo treba da se moja narudžba spakira i pošalje?

Vaša narudžba se pakira i šalje idući radni dan nakon što ste ju kreirali na našem web shopu. Ukoliko nam narudžba stigne prije 12h, pakira se i šalje isti dan.

2. Koje je prosječno vrijeme dostave?

Prosječno vrijeme dostave je 1-3 radna dana. Isporuka se vrši radnim danom od 8-16h.

3. Gdje dostavljate?

Trenutno dostavljamo na području Republike Hrvatske.

4. Mogu li pratiti svoju pošiljku?

Link za praćenje pošiljke Vam stiže u našem mailu za potvrdu narudžbe. Dostavna služba Vam naknadno javlja broj pošiljke po kojemu možete pratiti dostavu.

5. Koja je cijena dostave?

Cijena dostave je 15,00kn za narudžbe ispod 300 kn. Dostava je besplatna za narudžbe iznad 300 kn. U slučaju plaćanja pouzećem cijena dostave se podiže za još 7,00 kn.

6. Mogu li preuzeti svoju narudžbu u poslovnici?

Svoju narudžbu možete preuzeti u našoj poslovnici na adresi Gradišćanska ulica 30, Zagreb, radnim danom od 12 – 17h. Po svoju narudžbu možete doći nakon što ste primili obavijest putem e-maila da je narudžba spremna za preuzimanje. Narudžbe su najčešće spremne za preuzimanje odmah idući dan nakon što ih zaprimimo. Sve što je potrebno je označiti ovu opciju prilikom biranja načina dostave tijekom kreiranja narudžbe.

7. Koji su uvjeti za povrat robe?

Kupac ima pravo na prigovor i povrat robe u slučaju isporuke robe kojoj je istekao rok trajanja ili isporuke robe s greškom ili oštećenjem koje nije nastalo u transportu. Ne odobravamo povrate korištenih, a ispravnih proizvoda.

8. Koji je rok za reklamaciju?

Rok za podnošenje reklamacije je 8 dana od primitka paketa.

9. Na koji način se prijavljuje reklamacija robe?

U slučaju zahtijeva za povratom robe iz opravdanih razloga, kupac je dužan uputiti pisani prigovor putem emaila na contact@bioeterica.hr ili putem pošte na adresu Bioeterica d.o.o., Franje Hermana 17i, 10000 Zagreb.

Dodatna pitanja

1. Jesu li vaši proizvodi testirani na životinjama?

Naši proizvodi nisu testirani na životinjama. Sva eterična ulja su 100% prirodnog porijekla, dobivena iz kontroliranog organskog uzgoja biljaka.

2. Nudite li popuste za profesionalce koji koriste eterična ulja u svojoj djelatnosti?

Svi oni koji se profesionalno bave aromaterapijom, masažom ili bilo kakvom djelatnošću u kojoj koriste eterična ulja mogu se uključiti u naš Pro membership program i ostvariti 25% popusta na sva eterična ulja i mješavine. Detalje možete pogledati ovdje.

3. Imate li fizičku prodavaonicu?

Naša prodavaonica nalazi se na adresi Gradišćanska ulica 30, Zagreb. Ovdje možete pogledati cijeli asortiman i pitati nas za savjete. Naše proizvode također možete pronaći i u odabranim ljekarnama. Popis prodajnih mjesta pronađite ovdje.

4. Kako mogu izmijeniti svoju narudžbu?

Ukoliko ste već dovršili svoju narudžbu, a htjeli biste ju izmijeniti, možete nas kontaktirati do idućeg radnog dana do 12h na contact@bioeterica.hr i napisati nam što biste htjeli promijeniti. Također, na našem webu i facebook stranici možete pronaći broj na koji nas možete nazvati.

5. Nudite li besplatne uzorke eteričnih ulja?

Ponekad uz narudžbu šaljemo uzorke ulja na poklon. Ukoliko ste iznimno zainteresirani za određeno ulje, kontaktirajte nas pa možemo dogovoriti da vam pošaljemo uzorak po izboru uz narudžbu. Uzorak ne može biti veći od 2 ml.

Na vrh