BIOETERICA proizvodi eterična ulja za ljude koji vjeruju prirodi i teže ravnoteži u svom životu

 

 

BIOETERICA D.O.O.

Franje Hermana 17i, Zagreb 10000

+385 91 4900 966 

contact@bioeterica.hr

Blog

Odgovarajuće mirisno okruženje ima značajne učinke na percepciju kvalitete proizvoda, percepciju vašeg branda i ugođaju kupaca na vašem prodajnom mjestu. Bilo da se radi o uredu, show room ili prodajnom mjestu, stvarna moć „scent brandinga“ je u jedinstvenoj moći stvaranja brze, snažne i drugačije emocionalne povezanosti s kupcima. To je prvenstveno iz razloga što jedinstveni miris može prizvati sjećanje na povezane proizvode ili događaje pa čak i na neke događaje iz djetinjstva.

 

Hotelski lanac Hyatt Placa koristi navedenu strategiju „scent brandinga“ još od 2007. godine. Njihov jedinstveni „Seamless“ mirisni izbor pruža elegantan osjećaj dobrodošlice temeljen na mirisnoj mješavini svježih borovnica i svježeg cvijeća na bazi vanilije i mošusa.

Sve je počelo inicijativom s ciljem da se unaprijedi brand percepcija. No, na temelju istraživanja i povratnih informacija od kupaca, pokazalo se da je značajno unaprijeđen doživljaj gostiju te da je brand više urezan u sjećanje gostiju. Danas se „miris s potpisom“ u Hyatt Place može pronaći u više od 300 hotela. Miris je taj koji definira iskustvo s tvrtkom i osobnost branda, kao što to pruža i odabrani vizualni identitet branda ili oglašavanje.

Bilo da se radi o uslužnoj djelatnosti, hotelskom poslovanju ili fitness centru, uvođenje svog jedinstvenog mirisa s potpisom može značiti unaprjeđenje iskustva s korisnicima i višu razinu prepoznatljivosti branda. Isto tako kao i vizualni identitet branda, i miris s potpisom može definirati vašu jedinstvenu brand osobnost.

Prevedite vaše izjave u miris. Izaberite miris s potpisom i prepustite da naši aroma terapeuti zajedno s vama kreiraju Vaš miris s potpisom.